Jak na zákaznický servis

by Frost

Před nějakou dobou jsem si koupil hodinky Suunto Core. Již od začátku měly problém s barometrem, jeho údaje byly naprosto nepoužitelné. Dlouho jsem se chystal k tomu je reklamovat, až mi prošla záruka. Když jsem na Suunto webu ale objevil možnost objednání servisu online, schválně jsem si ho zkusil vyplnit. Stačilo zadat pár údajů, vybrat datum a čas vyzvednutí, odeslat, vytisknout průvodní list a čekat. To bylo v pondělí 29. 12. 2014.

Druhý den přijela ve sjednaný čas hnědá dodávka UPS a na Silvestra už byly hodinky ve Finsku. S napětím jsem čekal, co bude.

Nedělo se nic.

A dnes, 8. 1. 2015 přijela opět hnědá dodávka a přivezla mi hodinky. Vyměněné za nový kus, fungují tak, jak ty předtím nikdy nefungovaly.

Co k tomu dodat? Je vůbec třeba něco dodávat?

Vyplnil jsem, asi poprvé v životě, dotazník zákaznické spokojenosti.